Philips JC302/50 Pardli puhastuskassett, Philips / 2tk

  1. Tootja: Philips
  2. Tootekood: 3326507
Philips Pardli puhastuskassett, Philips / 2tk
Hind piiratud kogusele
19,99
Ostukogustk Ainult 0 laos!Laos
Ostes tööpäeval enne kella 13.00, saad kauba järgmisel tööpäeval kätte!Vaata tarneviise
Lisa ostukorvi

Tooteinfo

Philips

Dual Filter süsteem
Kahe filtri süsteem puhastab raseerija karvadest, vahust ja geelist. Ainulaadne topeltfilter ei lase karvadel raseerimispeadesse koguneda, aidates nii säilitada raseerija suurepärase jõudluse.

Tõhus määrdesüsteem
Tõhusa määrimise süsteem vähendab raseerimispeade ja -terade hõõrdumist ja kulumist, aidates nii teie raseerijat niimoodi kauem uuena hoida.

Tõhusam kui vesi
Tänu kahe filtri süsteemile ja tõhusale määrimisfunktsioonile on teie raseerija 10 korda puhtam kui siis, kui puhastaksite seda üksnes veega.

Nahasõbralik koostis
Alkoholivaba ja nahasõbralik koostis tagab värskendava ja hügieenilise raseeerimise. Lisaks
aitab see vältida nahaärritusi.

Värske lõhn
SmartClean süsteemi uus puhastuskasseti vedelik on ainulaadse koostise ja meeldiva lõhnaga. See puhastab teie raseerija hügieeniliselt ning annab raseerimispeadele värske lõhna.

Eemaldab vahu ja geeli
Philipsi SmartCleani puhastuskassettidega süsteemi näol on tegemist esimese raseerimissüsteemiga, mis puhastab tõhusalt vahu ja geeliga kasutatavad raseerijad.

Varu 6 kuuks
Ühe Philipsi puhastuskassetiga saate raseerijat igapäevaselt puhastada 3 kuud. Kahene komplekt tagab kuue kuu pikkuse mugava puhastamise.

Kõigile SmartClean süsteemidele
Puhastuskassetid sobivad kõigele SmartClean süsteemiga raseerijatele.

Omadused
Kaubamärk

Philips

tarvik

lisatarvikud pardlitele

sobivus

S9111/31; S9511/31 ja S9711/31

pardli tarvikud

pardli puhastusvedelik

tootja

Philips

Tarneinfo

Selle kauba tarneaeg on 3-6 päevaSee toode on meil kohe laos olemas ning valmis väljastamiseks!
Kullerteenus4,95 €
SmartPOST pakiautomaati2,90 €
Omniva pakiautomaati3,90 €
Postkontorisse5,90 €

Shoppa.ee tagab Teile turvalise ostlemise

  • Teil on 14 päevane tagastamisõigus
  • 24-kuuline pretensiooni esitamise aeg
  • Kasutades tagastamisõigust või loobudes tellimusest, tagastame juba tasutud summad 14 päeva jooksul

Küsimused-vastused

1. Kuidas saab tellimust muuta või tühistada?Oma tellimuse muutmiseks või tühistamsieks võtke palun ühendust meie klienditeenindusega info@shoppa.ee

2. Nägin sama toodet mujal e-poes odavamalt, miks peaksin Shoppa'st ostma?Võta meie klienditeenindusega kindlasti kohe ühendust info@shoppa.ee. Kuna Shoppas on sadu tuhandeid tooteid ja kõikide hinda pole võimalik kogu aeg jälgida, siis ligi 98% tõenäosusega suudame sulle kiiresti teha parema pakkumise kui seda on konkureeriva netipoe pakkumine. Lisaks on Shoppa'st ostetud kõikidel kaupadel 24-kuuline pretensiooni esitamise õigus. Lihtne tagastamine või tellimusest loobumine ja väga hea järelteenindus.

3. Kust ma saan oma tellimust jälgida? Millal kaup saabub?Oma tellimust te hetkel online'is jälgida ei saa. Hetkel on parim võimalus ülevaate saamiseks e-posti teel info@shoppa.ee

4. Kuidas saan kasutada kogunenud kontoraha?Kontoraha saab kasutada Shoppa.ee netipoes sooritatud ostude eest tasumisel. Kontoraha kasutamiseks pead olema Shoppa.ee netipoodi oma kontole sisse loginud. Lisage tooted ostukorvi ja vajutage ostukorvis nuppu "Kasutan kontoraha". Seejärel näete kontoraha kasutamist, see lahutatakse ostukorvi maksumusest. Kontorahaga saab korraga tasuda kuni 5% ostukorvis olevate toodete maksumusest. Kui tegemist on kampaaniatootega, ehk müümise hetkel on Shoppa lehel tootel soodustus -10% või enam, siis kontoraha kasutada ei saa. Loe täpsemalt kontoraha kasutuse kohta siit: kontoraha-kasutamine

5. Kas ja kuidas saab osta kaupa järelmaksuga?Shoppa netikaubamajast saab ostes kasutada järelmaksu. Täpsemalt loe järelmaksu tingimuste kohta siit: jarelmaksu-tingimused

6. Miks ma oma kontole sisse ei saa logida?Shoppasse saab sisse logida luues Shoppa konto, kasutades FB või Google kontot. Kahjuks ei ole need kontod hetkel Shoppas omavahel ühendatud. Kui nt ühel kontol on kontoraha ja teisel pole, ning olete sees selle kontoga, millel pole kontoraha, siis te ei saa kontoraha kasutada, või peate vahetama kontot ja sisse logima selle kontoga, millel on kontoraha. Kui teil on meelest läinud oma konto salasõna, siis saate saata endale emailile meeldetuletuse, millega salasõna saab muuta, tehke seda siit: unustasin salasõna

Sul on küsimus, millele ei leidnud vastust?Saada päring

 

Uuendan andmeid

Sulge