Gess Massaažipadi - Shiatsu Reisi Padi Soojendusega, USB - uTravel

  1. Tootja: Gess
  2. Tootekood: 6309192
Hind piiratud kogusele
34,99
  • Kollane
    Kollane
  • Hall
    Hall
Tee valik siit

Värvus: 

Valik tegemata
Ostukogustk Ainult 0 laos!Laos
Tarneaeg 1-3 päeva
Ostes tööpäeval enne kella 13.00, saad kauba järgmisel tööpäeval kätte!Vaata tarneviise
Lisa ostukorvi
  • SHOPPA.ee on turvaline ostukoht
  • 1. Meil on üle 10 aasta kogemust
  • 2. Meid usaldab üle 120 000 registreerunud kliendi
  • 3. Oleme Eesti E-kaubanduse Liidu liige aastast 2015
  • 4. Teil on 14-päevane tagastusõigus
  • 5. Teil on 24-kuuline pretensiooni esitamise aeg
  • Loe täpsemalt

Tooteinfo

Gess

uTravel massaažipadi GESS-136 

See on funktsionaalne ja kaasaskantav seade, mis on vajalik lennuki-, auto-, rongireiside jaoks ning neile, kes elavad istuvat eluviisi ja soovivad väsimust leevendada. Kui teile meeldib reisida, siis on see teie jaoks suurepärane valik. Massaažirullid ja soojendusrežiim on reisipadja peamised omadused, mis muudavad selle mitte ainult tavaliseks padjaks, vaid ka massaaži tegijaks. Soojendus funktsioon lisab lihaste rahustamisele intensiivsust, aidates teil lõõgastuda reisi või kiire tööpäeva ajal. Soovi korral saate selle välja lülitada. Rullide pöörlemist saab reguleerida ja soojemdusfunktsioon on samuti valitav. Spetsiaalne massaažipadja hobuseraua vorm võimaldab sel tihedalt kehale sobida ning sügavalt ja tõhusalt masseerida. Padi ei kaota oma kuju ja toetab kaela ja pead. Ja nii hoiab ära peavalud, pearingluse ja ebamugavustunne seljas, kaelas ja õlgades. Reguleerige pandlid vastavalt soovitud suurusele, vajutage ja vabastage pandlit ja seejärel pigistage ja hoidke külgi tiheduse reguleerimiseks. Nautige nüüd lennukis kaelatoe igas asendis. Patja on kerge liikuda õlalt õlale, kui te ise soovite liikuda küljelt küljele.

Ergonoomiline konstruktsioon võimaldab võtta massaažipatja ükskõik kuhu - lennuk, rong, auto, kontor ja kodu. Tuleb vaid massaažipatja kaela panna, vajutada lülitusnuppu ja nautida soojendusfunktsiooniga sõtkumis massaaži. Massaažipadi lülitub 15 minuti pärast automaatselt välja, nii et te saaksite muret tundmata täielikult lõõgastuda ja magama jääda.

Võite nautida uTravel massaažipatja 240 minutit ilma laadimata. Padi on USB ja akuga varustatud. Täielikuks laadimiseks kulub 2 tundi.

Muuda oma reisid mugavamaks uTravel massaažipadjaga!


Toote informatsioon:

  • Toote kaal: 0,5 kg

  • Värv: hall

  • Kasutamine: kael

  • Garantiiaeg: 12 kuud

  • Võimsus: 4 W

  • Taimer: 15 min

  • Massaaži liigid: sõtkumismassaaž

  • Pakendi suurus, mm: 25x27x12


Pakett sisaldab:

  • 1 x uTravel massaažipadi

  • 1 x USB-adapter

  • 1 x Garantiikaart

  • 1 x Kasutusjuhend

Põhiandmed
KategooriaReisipadjad
Bränd

Gess

VärvusKollane, Hall
Sobiv kasutuskohtReis ja matk, Harrastuseks
MaterjalEVA
Reisipadja tüüpKaelapadi
Mõõdud
Mõõdud

27 x 25 cm

(Laius x Pikkus)

Kõrgus

12 cm

Kaal

0.9 kg

Tarneinfo

Shoppa ladu ja tarned toimuvad tavapärases rütmis.
Selle kauba tarneaeg on 1-3 päevaSee toode on meil kohe laos olemas ning valmis väljastamiseks!
Kullerteenus4,95 €
Smartpost pakiautomaati2,90 €

Shoppa.ee tagab Teile turvalise ostlemise

  • Teil on 14 päevane tagastamisõigus
  • 24-kuuline pretensiooni esitamise aeg
  • Kasutades tagastamisõigust või loobudes tellimusest, tagastame juba tasutud summad 14 päeva jooksul

Tagastamine

SHOPPA.ee internetikaubamajast ostetud tooteid on võimalik tagastada 14 päeva jooksul peale toote kättesaamist. Oluline on, et toode oleks originaal pakendis ning pakend ei tohi olla lõhutud. Tootega tutvumine ei tähenda selle kasutamist. Näiteks ei tohi kohvimasinaga kohvi teha.

14-päevase taganemisõigust saab kasutada ka osalise tellimuse jaoks. Näiteks soovite tagastada kolmest ostetud tootes ühe.

14-päevase taganemisõigusest tuleb teavitad SHOPPA.ee klienditeenindust info@shoppa.ee hiljemalt 14 päeva jooksul alates toote kättesaamisest.

Tagastamine on lihtne. Pakiautomaati tellites saate sama koodiga toote tagastada, millega toote kätte saite. Teiste tarneviisidega tule ühendust võtta SHOPPA.ee klienditeenindusega info@shoppa.ee ning aitame Teil toote mugavalt tagastada.

NB! Lisaks kehtib kõikidele kaupadele 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused-vastused

1. Kuidas saab tellimust muuta või tühistada?Oma tellimuse muutmiseks või tühistamsieks võtke palun ühendust meie klienditeenindusega info@shoppa.ee

2. Nägin sama toodet mujal e-poes odavamalt, miks peaksin Shoppa'st ostma?Võta meie klienditeenindusega kindlasti kohe ühendust info@shoppa.ee. Kuna Shoppas on sadu tuhandeid tooteid ja kõikide hinda pole võimalik kogu aeg jälgida, siis ligi 98% tõenäosusega suudame sulle kiiresti teha parema pakkumise kui seda on konkureeriva netipoe pakkumine. Lisaks on Shoppa'st ostetud kõikidel kaupadel 24-kuuline pretensiooni esitamise õigus. Lihtne tagastamine või tellimusest loobumine ja väga hea järelteenindus.

3. Kust ma saan oma tellimust jälgida? Millal kaup saabub?Oma tellimust te hetkel online'is jälgida ei saa. Hetkel on parim võimalus ülevaate saamiseks e-posti teel info@shoppa.ee

4. Kuidas saan kasutada kogunenud kontoraha?Kontoraha saab kasutada Shoppa.ee netipoes sooritatud ostude eest tasumisel. Kontoraha kasutamiseks pead olema Shoppa.ee netipoodi oma kontole sisse loginud. Lisage tooted ostukorvi ja vajutage ostukorvis nuppu "Kasutan kontoraha". Seejärel näete kontoraha kasutamist, see lahutatakse ostukorvi maksumusest. Kontorahaga saab korraga tasuda kuni 5% ostukorvis olevate toodete maksumusest. Kui tegemist on kampaaniatootega, ehk müümise hetkel on Shoppa lehel tootel soodustus -10% või enam, siis kontoraha kasutada ei saa. Loe täpsemalt kontoraha kasutuse kohta siit: kontoraha-kasutamine

5. Kas ja kuidas saab osta kaupa järelmaksuga?Shoppa netikaubamajast saab ostes kasutada järelmaksu. Täpsemalt loe järelmaksu tingimuste kohta siit: jarelmaksu-tingimused

6. Miks ma oma kontole sisse ei saa logida?Shoppasse saab sisse logida luues Shoppa konto, kasutades FB või Google kontot. Kahjuks ei ole need kontod hetkel Shoppas omavahel ühendatud. Kui nt ühel kontol on kontoraha ja teisel pole, ning olete sees selle kontoga, millel pole kontoraha, siis te ei saa kontoraha kasutada, või peate vahetama kontot ja sisse logima selle kontoga, millel on kontoraha. Kui teil on meelest läinud oma konto salasõna, siis saate saata endale emailile meeldetuletuse, millega salasõna saab muuta, tehke seda siit: unustasin salasõna

Sul on küsimus, millele ei leidnud vastust?Saada päring

 

Uuendan andmeid

Sulge