ForMe Reguleeritava temperatuuriga veekeetja

  1. Tootja: ForMe
  2. Tootekood: 4892539
Hind piiratud kogusele
27,23 Tavahind: 32 €-15%
Ostukogustk Ainult 6 laos!Laos
Ostes tööpäeval enne kella 13.00, saad kauba järgmisel tööpäeval kätte!Vaata tarneviise
Lisa ostukorvi

Tooteinfo

ForMe

Stiilne ja lihtsasti kasutatav ForMe temperatuurivalimiga klaasist kann annab mitmeid võimalusi lihtsalt nupule vajutamisega. Lihtne kasutusjuhend aitab valida õiget temperatuuri ideaalne eriliste tee ja kohvi valmistamiseks. Võimalus valida 60°C, 70°C, 80°C, 90°C või 100°C vahel täiusliku tee või kohvi valmistamiseks. Igale temperatuurile vastab erinev LED värv.

Õige veetemperatuur on teede ja kohvide parima maitse saamiseks esmatähtis. Veekeedu temperatuur rohelisele ja mustale teele on suuresti erinev. Rohelisel teel ei säili maitseomadused ja teraapilised toimed, kui vesi on liiga kuum ja must tee ei saa kunagi olla parim, kui vesi ei ole piisavalt kuum. 

Vett on võimalik lihtsalt kuumutada soovitud temperatuurini, aga ka hoida soojas soovitud temperatuuril kuni kaks tundi.

 

 

Veekeetja omadused: 

  • Mahutavus 1,8 liitrit
  • Temperatuuri vahemik: 60°C, 70°C, 80°C, 90°C või 100°C
  • Borosilikaatklaasist kann, vastupidav ja plekikindel.
  • Viis värvi LED valgustus, Soojas hoidmise funktsioon.
  • Voolujooneline moodne disain, 360 kraadi pööratav kann.
  • Roostevabast terasest kaetud küttekeha.
  • Kaitse tühjalt töötamisel.
  • Automaatselt lülitub välja, kui vesi keeb.
  • Toide: 220-240 V, 50/60 Hz, 1850-2200 W
Omadused
Tootjariik

Hiina

Capacity

1.8 L

Sound signal

Yes

Automatic shut off

Yes

Overheat protection

Yes

Antiscale filter

Yes

Cord storage

Yes

Manufacturer

ForMe

Power

2200 W

Temperature adjustment

Yes

Heating element

Hidden

Body

Glass

Water level indicator

Yes

Color

Stainless Steel

Kaubamärk

ForMe

Tarneinfo

Selle kauba tarneaeg on 2-5 päevaSee toode on meil kohe laos olemas ning valmis väljastamiseks!
Kullerteenus4,95 €
SmartPOST pakiautomaati2,90 €
Omniva pakiautomaati3,90 €
Postkontorisse5,90 €

Shoppa.ee tagab Teile turvalise ostlemise

  • Teil on 14 päevane tagastamisõigus
  • 24-kuuline pretensiooni esitamise aeg
  • Kasutades tagastamisõigust või loobudes tellimusest, tagastame juba tasutud summad 14 päeva jooksul

Küsimused-vastused

1. Kuidas saab tellimust muuta või tühistada?Oma tellimuse muutmiseks või tühistamsieks võtke palun ühendust meie klienditeenindusega info@shoppa.ee

2. Nägin sama toodet mujal e-poes odavamalt, miks peaksin Shoppa'st ostma?Võta meie klienditeenindusega kindlasti kohe ühendust info@shoppa.ee. Kuna Shoppas on sadu tuhandeid tooteid ja kõikide hinda pole võimalik kogu aeg jälgida, siis ligi 98% tõenäosusega suudame sulle kiiresti teha parema pakkumise kui seda on konkureeriva netipoe pakkumine. Lisaks on Shoppa'st ostetud kõikidel kaupadel 24-kuuline pretensiooni esitamise õigus. Lihtne tagastamine või tellimusest loobumine ja väga hea järelteenindus.

3. Kust ma saan oma tellimust jälgida? Millal kaup saabub?Oma tellimust te hetkel online'is jälgida ei saa. Hetkel on parim võimalus ülevaate saamiseks e-posti teel info@shoppa.ee

4. Kuidas saan kasutada kogunenud kontoraha?Kontoraha saab kasutada Shoppa.ee netipoes sooritatud ostude eest tasumisel. Kontoraha kasutamiseks pead olema Shoppa.ee netipoodi oma kontole sisse loginud. Lisage tooted ostukorvi ja vajutage ostukorvis nuppu "Kasutan kontoraha". Seejärel näete kontoraha kasutamist, see lahutatakse ostukorvi maksumusest. Kontorahaga saab korraga tasuda kuni 5% ostukorvis olevate toodete maksumusest. Kui tegemist on kampaaniatootega, ehk müümise hetkel on Shoppa lehel tootel soodustus -10% või enam, siis kontoraha kasutada ei saa. Loe täpsemalt kontoraha kasutuse kohta siit: kontoraha-kasutamine

5. Kas ja kuidas saab osta kaupa järelmaksuga?Shoppa netikaubamajast saab ostes kasutada järelmaksu. Täpsemalt loe järelmaksu tingimuste kohta siit: jarelmaksu-tingimused

6. Miks ma oma kontole sisse ei saa logida?Shoppasse saab sisse logida luues Shoppa konto, kasutades FB või Google kontot. Kahjuks ei ole need kontod hetkel Shoppas omavahel ühendatud. Kui nt ühel kontol on kontoraha ja teisel pole, ning olete sees selle kontoga, millel pole kontoraha, siis te ei saa kontoraha kasutada, või peate vahetama kontot ja sisse logima selle kontoga, millel on kontoraha. Kui teil on meelest läinud oma konto salasõna, siis saate saata endale emailile meeldetuletuse, millega salasõna saab muuta, tehke seda siit: unustasin salasõna

Sul on küsimus, millele ei leidnud vastust?Saada päring

 

Uuendan andmeid

Sulge