Beko HS210520 sügavkülmkirst 104 L

  1. Tootja: Beko
  2. Tootekood: 4435434
Beko HS210520 sügavkülmkirst 104 L
×

Järelmaksu kalkulaator

Sissemakse
  • 0 %
  • 5 %
  • 10 %
  • 15 %
  • 20 %
  • 25 %
  • 30 %
  • 35 %
  • 40 %
  • 45 %
  • 50 %
  • 55 %
  • 60 %
  • 65 %
  • 70 %
Makseperiood
  • 3 kuud
  • 6 kuud
  • 9 kuud
  • 10 kuud
  • 12 kuud
  • 18 kuud
  • 24 kuud
  • 36 kuud
  • 48 kuud
  • 60 kuud
Sissemakse 
Ligikaudne kuumakse 
NB! Järelmaksu taotluse saate esitatada tellimust vormistades
Hind piiratud kogusele
157 Tavahind: 176 €-11%

Järelmaks al 15 €/kuu

Liisi järelmaks

Kasutades ostimisel Liisi järelmaksu
on 6 kuu intress 0% ja sissemakse alates 0 eurot.

Järelmaksu kalkulaatoriga arvutad tellimuse ligikaudse kuumakse. Täpset kuumakset ja maksegraafikut näed Sinule saadetavas järelmaksu lepingus.

Ava kalkulaator

Ostukogustk Ainult 0 laos!Laos
Ostes tööpäeval enne kella 13.00, saad kauba järgmisel tööpäeval kätte!Vaata tarneviise
Lisa ostukorvi

Tooteinfo

Beko

Freezer Guard
Tehnoloogia tagab toidu külmutamise isegi siis, kui ümbritsev temperatuur langeb alla 0°C.
Nii saate hoida oma sügavkülmikut garaažis/keldris/panipaigas teades, et sügavkülmik on võimeline edasi töötama kuni -15°C.

Põhiandmed
Bränd

Beko

Mudel

HS210520

Külmutusseadme tüüp

Sügavkülmik

Paigaldusviis

Teisaldatav

Sügavkülmiku tüüp

Kirst-sügavkülmik

Energiaklass

A+

Energiakulu

173 kWh/aastas

Müratase

41 dB

Külmapidavus

18 h

Külmutusvõimsus

4,5 kg/24h

Värvus

Valge

Mõõtmed
Kõrgus

86 cm

Laius

53.7 cm

Sügavus

60 cm

Üldmaht

107 L

Sügavkülmkambri maht

104 L

Kaal

23.8 kg

Külmutusseadme spetsifikatsioon
Uste arv

1 tk

Kompressorite arv

1 tk

Sügavkülmkambri sulatamine

Manuaalne

NoFrost funktsioon

Ei

Muu info
Pretensiooni esitamise aeg

24 kuud

Tarneinfo

Selle kauba tarneaeg on 3-6 päevaSee toode on meil kohe laos olemas ning valmis väljastamiseks!
Kullerteenus14,90 €

Shoppa.ee tagab Teile turvalise ostlemise

  • Teil on 14 päevane tagastamisõigus
  • 24-kuuline pretensiooni esitamise aeg
  • Kasutades tagastamisõigust või loobudes tellimusest, tagastame juba tasutud summad 14 päeva jooksul

Küsimused-vastused

1. Kuidas saab tellimust muuta või tühistada?Oma tellimuse muutmiseks või tühistamsieks võtke palun ühendust meie klienditeenindusega info@shoppa.ee

2. Nägin sama toodet mujal e-poes odavamalt, miks peaksin Shoppa'st ostma?Võta meie klienditeenindusega kindlasti kohe ühendust info@shoppa.ee. Kuna Shoppas on sadu tuhandeid tooteid ja kõikide hinda pole võimalik kogu aeg jälgida, siis ligi 98% tõenäosusega suudame sulle kiiresti teha parema pakkumise kui seda on konkureeriva netipoe pakkumine. Lisaks on Shoppa'st ostetud kõikidel kaupadel 24-kuuline pretensiooni esitamise õigus. Lihtne tagastamine või tellimusest loobumine ja väga hea järelteenindus.

3. Kust ma saan oma tellimust jälgida? Millal kaup saabub?Oma tellimust te hetkel online'is jälgida ei saa. Hetkel on parim võimalus ülevaate saamiseks e-posti teel info@shoppa.ee

4. Kuidas saan kasutada kogunenud kontoraha?Kontoraha saab kasutada Shoppa.ee netipoes sooritatud ostude eest tasumisel. Kontoraha kasutamiseks pead olema Shoppa.ee netipoodi oma kontole sisse loginud. Lisage tooted ostukorvi ja vajutage ostukorvis nuppu "Kasutan kontoraha". Seejärel näete kontoraha kasutamist, see lahutatakse ostukorvi maksumusest. Kontorahaga saab korraga tasuda kuni 5% ostukorvis olevate toodete maksumusest. Kui tegemist on kampaaniatootega, ehk müümise hetkel on Shoppa lehel tootel soodustus -10% või enam, siis kontoraha kasutada ei saa. Loe täpsemalt kontoraha kasutuse kohta siit: kontoraha-kasutamine

5. Kas ja kuidas saab osta kaupa järelmaksuga?Shoppa netikaubamajast saab ostes kasutada järelmaksu. Täpsemalt loe järelmaksu tingimuste kohta siit: jarelmaksu-tingimused

6. Miks ma oma kontole sisse ei saa logida?Shoppasse saab sisse logida luues Shoppa konto, kasutades FB või Google kontot. Kahjuks ei ole need kontod hetkel Shoppas omavahel ühendatud. Kui nt ühel kontol on kontoraha ja teisel pole, ning olete sees selle kontoga, millel pole kontoraha, siis te ei saa kontoraha kasutada, või peate vahetama kontot ja sisse logima selle kontoga, millel on kontoraha. Kui teil on meelest läinud oma konto salasõna, siis saate saata endale emailile meeldetuletuse, millega salasõna saab muuta, tehke seda siit: unustasin salasõna

Sul on küsimus, millele ei leidnud vastust?Saada päring

 

Uuendan andmeid

Sulge