W1969OV2N Amazfit GTS 2 Smart watch, GPS (satellite), AMOLED Display, Touchscreen, Heart rate monitor, Activity monitoring 24/7, Waterproof, Bluetooth, Wi-Fi, Urban Grey

  1. Tootekood: 6466743
×

Järelmaksu kalkulaator

Sissemakse
  • 0 %
  • 5 %
  • 10 %
  • 15 %
  • 20 %
  • 25 %
  • 30 %
  • 35 %
  • 40 %
  • 45 %
  • 50 %
  • 55 %
  • 60 %
  • 65 %
  • 70 %
Makseperiood
  • 3 kuud
  • 6 kuud
  • 9 kuud
  • 10 kuud
  • 12 kuud
  • 18 kuud
  • 24 kuud
  • 36 kuud
  • 48 kuud
  • 60 kuud
Sissemakse 
Ligikaudne kuumakse 
NB! Järelmaksu taotluse saate esitatada tellimust vormistades
Hind piiratud kogusele
162 Tavahind: 209 €-22%

Järelmaks al 11 €/kuu

Liisi järelmaks

Kasutades ostimisel Liisi järelmaksu
on 6 kuu intress 0% ja sissemakse alates 0 eurot.

Järelmaksu kalkulaatoriga arvutad tellimuse ligikaudse kuumakse. Täpset kuumakset ja maksegraafikut näed Sinule saadetavas järelmaksu lepingus.

Ava kalkulaator

Ostukogustk Ainult 0 laos!Kiire tarne
Tarneaeg 3-5 päeva
Ostes tööpäeval enne kella 13.00, saad kauba järgmisel tööpäeval kätte!Vaata tarneviise
Lisa ostukorvi
  • SHOPPA.ee on turvaline ostukoht
  • 1. Meil on üle 10 aasta kogemust
  • 2. Meid usaldab üle 120 000 registreerunud kliendi
  • 3. Oleme Eesti E-kaubanduse Liidu liige aastast 2015
  • 4. Teil on 14-päevane tagastusõigus
  • 5. Teil on 24-kuuline pretensiooni esitamise aeg
  • Loe täpsemalt

Tooteinfo


TEHNILISED ANDMED
Toote tüüp: Smart watch
Muud funktsioonid: 5ATM, supports swimming, offline voice assistance, 12 sports modes and up to 10 days of battery life, Bluetooth phone Calls, Music storage and playback
Kiirendusmõõtur: Jah
Pulsimonitor: Jah
Sisseehitatud kõlar(id): Jah
Sisseehitatud mikrofon: Jah
Veekindel kuni: 50 m
Charging: Magnetic
Screen size: 1.65” (4.19 cm)

MUUD FUNKTSIOONID
Värv: Urban Grey

Producer product name: GTS 2

EKRAAN
Ekraani tüüp: AMOLED Display
Puutetundlik ekraan: Jah
Ekraani läbimõõt: null cm
Ekraan: 348x442 pikslit

FUNKTSIOONID
Ühilduvus: Android 5.0 or iOS 10.0 and above
GPS: GPS + GLONASS
Call/Message notifications: Jah
NFC: Ei
Reminders to move: Jah

TOIMIMINE
Integreeritud andurid: BioTrackerTM 2 PPG (support blood oxygen) biological data sensor, Acceleration sensor, Gyroscope sensor, Geomagnetic sensor, Ambient light sensor, Air pressure sensor
GPS (satelliit): Jah
Tegevuse jälgimine: 24/7

VÕIMSUS
Aku eluiga: 10 päev(i)
Laadimisaeg: 2 hours h

PESAD & LIIDESED
Wi-Fi: Jah
Bluetooth: Jah
Bluetoothi versioon: 5.0

DISAIN
Veekindel: null m
Materjal: Aluminum alloy

KAAL JA MÕÕTMED
Kaal: 24.7 g
Toote kaal: 0.18 Kg
Põhiandmed
KategooriaNutikellad
Mudel

W1969OV2N

Käekella tüüpSpordikell, Nutikell
Muu info
TootjariikHiina

Tarneinfo

Shoppa ladu ja tarned toimuvad tavapärases rütmis.
Selle kauba tarneaeg on 3-5 päevaSee toode on meil kohe laos olemas ning valmis väljastamiseks!
Kullerteenus4,95 €
Smartpost pakiautomaati2,90 €
Omniva pakiautomaati3,90 €
Postkontorisse5,90 €
Tulen ise järgi

Põikmäe 4, Tänassilma, Saku vald, Harjumaa

0,00 €

Shoppa.ee tagab Teile turvalise ostlemise

  • Teil on 14 päevane tagastamisõigus
  • 24-kuuline pretensiooni esitamise aeg
  • Kasutades tagastamisõigust või loobudes tellimusest, tagastame juba tasutud summad 14 päeva jooksul

Tagastamine

SHOPPA.ee internetikaubamajast ostetud tooteid on võimalik tagastada 14 päeva jooksul peale toote kättesaamist. Oluline on, et toode oleks originaal pakendis ning pakend ei tohi olla lõhutud. Tootega tutvumine ei tähenda selle kasutamist. Näiteks ei tohi kohvimasinaga kohvi teha.

14-päevase taganemisõigust saab kasutada ka osalise tellimuse jaoks. Näiteks soovite tagastada kolmest ostetud tootes ühe.

14-päevase taganemisõigusest tuleb teavitad SHOPPA.ee klienditeenindust info@shoppa.ee hiljemalt 14 päeva jooksul alates toote kättesaamisest.

Tagastamine on lihtne. Pakiautomaati tellites saate sama koodiga toote tagastada, millega toote kätte saite. Teiste tarneviisidega tule ühendust võtta SHOPPA.ee klienditeenindusega info@shoppa.ee ning aitame Teil toote mugavalt tagastada.

NB! Lisaks kehtib kõikidele kaupadele 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused-vastused

1. Kuidas saab tellimust muuta või tühistada?Oma tellimuse muutmiseks või tühistamsieks võtke palun ühendust meie klienditeenindusega info@shoppa.ee

2. Nägin sama toodet mujal e-poes odavamalt, miks peaksin Shoppa'st ostma?Võta meie klienditeenindusega kindlasti kohe ühendust info@shoppa.ee. Kuna Shoppas on sadu tuhandeid tooteid ja kõikide hinda pole võimalik kogu aeg jälgida, siis ligi 98% tõenäosusega suudame sulle kiiresti teha parema pakkumise kui seda on konkureeriva netipoe pakkumine. Lisaks on Shoppa'st ostetud kõikidel kaupadel 24-kuuline pretensiooni esitamise õigus. Lihtne tagastamine või tellimusest loobumine ja väga hea järelteenindus.

3. Kust ma saan oma tellimust jälgida? Millal kaup saabub?Oma tellimust te hetkel online'is jälgida ei saa. Hetkel on parim võimalus ülevaate saamiseks e-posti teel info@shoppa.ee

4. Kuidas saan kasutada kogunenud kontoraha?Kontoraha saab kasutada Shoppa.ee netipoes sooritatud ostude eest tasumisel. Kontoraha kasutamiseks pead olema Shoppa.ee netipoodi oma kontole sisse loginud. Lisage tooted ostukorvi ja vajutage ostukorvis nuppu "Kasutan kontoraha". Seejärel näete kontoraha kasutamist, see lahutatakse ostukorvi maksumusest. Kontorahaga saab korraga tasuda kuni 5% ostukorvis olevate toodete maksumusest. Kui tegemist on kampaaniatootega, ehk müümise hetkel on Shoppa lehel tootel soodustus -10% või enam, siis kontoraha kasutada ei saa. Loe täpsemalt kontoraha kasutuse kohta siit: kontoraha-kasutamine

5. Kas ja kuidas saab osta kaupa järelmaksuga?Shoppa netikaubamajast saab ostes kasutada järelmaksu. Täpsemalt loe järelmaksu tingimuste kohta siit: jarelmaksu-tingimused

6. Miks ma oma kontole sisse ei saa logida?Shoppasse saab sisse logida luues Shoppa konto, kasutades FB või Google kontot. Kahjuks ei ole need kontod hetkel Shoppas omavahel ühendatud. Kui nt ühel kontol on kontoraha ja teisel pole, ning olete sees selle kontoga, millel pole kontoraha, siis te ei saa kontoraha kasutada, või peate vahetama kontot ja sisse logima selle kontoga, millel on kontoraha. Kui teil on meelest läinud oma konto salasõna, siis saate saata endale emailile meeldetuletuse, millega salasõna saab muuta, tehke seda siit: unustasin salasõna

Sul on küsimus, millele ei leidnud vastust?Saada päring

 

Uuendan andmeid

Sulge