Tekkis
Küsimus?

  • Ostsin rolleri, mis vajas mõne aja pärast garantiiremonti. Võtsin ühendust Shoppa'ga, sellist meeldivat teenindust pole ammu kogenud, 10+
    shoppale
    Silver K, Tartu
  • Kaks aastat otsisin odavamat sorti köögiviljakuivatit ja lõpuks leidsin selle. Ja kohale toodi tasuta. Vanemale inimesele nagu mina tegi see meele rõõmsaks.Laine T, Tallinn
  • Enne ostsin USA netipoodidest, enam pole mingit põhjust, sest shoppa kaubavalik on ikka hämmastav ja tasuta kohaletoomine. Hei-hei, millega te üldse raha teenite siis?Andres P, Tallinn
  • Oleks vaid selline pood olemas olnud juba siis kui ma eelmise lapse sain. Emana tunnen siirast rõõmu. Vajad nt beebimonitori ja voilà - shoppas olemas. Mida Teil kõike pole?Sirje M, Jõhvi
  • Batuut toodi 3 päevaga Hiiumaale, kohalevedu tasuta. Muidu oleksin pidanud hakkama Talinnna sõitma. Võlgnen Teile sügava kummarduse.Viive A, Hiiumaa Kassari

Transport ja tagastamine

Juhul, kui Te pole mingil põhjusel Shoppa.ee lehelt soetatud kaubaga rahul, siis võite selle meile tagastada 14 päeva jooksul peale kauba kättesaamist.

Transporditingimused Tagastamistingimused

Küsimused-vastused

 

  1. Üldised küsimused
    1. Mis on Shoppa.ee?
    2. Miks osta meilt?
  2. Tellimise ja maksetega seotud küsimused
    1. Kuidas osta?
    2. Kuidas tellimust muuta ja katkestada?
    3. Kas ma saan tellida e-posti või telefoni teel?
    4. Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?
  3. Transport ja kauba saatmine
    1. Kas tooteid saab tellida ka väljapoole Eestit?
    2. Kui tootel puudub tarneaeg?
  4. Tagastamine, vahetamine ja garantii
    1. Kauba tagastamine ja garantii
  5. Ettevõtetega seotud küsimused
    1. Kuidas tooteid Shoppa veebilehel müüa saab?
  6. Järelmaks
    1. Kuidas saab osta järelmaksuga?
  7. Konto ja salasõna
    1. Miks registreeruda püsikliendiks?
    2. Unustasid salasõna?
    3. Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Üldised küsimused

  1. Mis on Shoppa.ee?
    Shoppa.ee on arvatavasti Baltikumi suurim internetikaubamaja. Meie tootevalik on väga lai ja mitmekülgne ning laieneb pidevalt. Ostuprotsess on turvaline, mugav ja lihtne, mis aitab säästa Teie aega ja raha. 
    Üles
  2. Miks osta meilt?
    Shoppa.ee on kõige suurema valikuga internetikaubamaja Baltikumis. Shoppamine on tehtud Teile lihtsaks ja turvaliseks. 
    Kõikidel Shoppa'st ostetud kaupadel on tootjapoolne garantii. Juhul, kui Teile ostetud kaup ei sobi või mingil põhjusel ei meeldi, siis on võimalik see tagastada meie kulul. 
    Üles

Tellimuste- ja maksetega seotud küsimused

  1. Kuidas osta?
    Toote ostmiseks vajutage toote juures nuppu “Lisa ostukorvi”. Peale nuppule vajutamist on toode lisatud ostukorvi ning võite ostlemist jätkata ja lisada ostukorvi ka teisi tooteid. 
    Ostukorvi on võimalik lisada mitme Kaupmehe tooteid, kuid tellimuse saate esitada ühe Kaupmehe kohta korraga. 
    Tellimuse esitamisel valiga transpordiviis ja makseviis ning kinnitage tellimus “Kinnita” nuppule vajutamisega. Peale tellimuse kinnitamist saadetakse teie e-postile tellimuse kinnitamise kiri. Kui tasute tellimuse eest pangalinki kasutades, siis peale makse sooritamist panga lehel vajutage kindlasti “Tagasi kaupmehe juurde” linki.
    Üles
  2. Kuidas tellimust muuta või katkestada?
    Tellimust on võimalik ostukorvis muuta enne selle kinnitamist. Juhul, kui olete tellimuse teinud ja pole veel maksnud, siis soovitame tellimuse muutmiseks see tühistada ja teha uus .
    Juhul, kui olete tellimuse eest maksnud juba, siis tellimuse muutmiseks võtke palun ühendust Kaupmehega. Kaupmehe kontaktandmed leiate Teile saadetud tellimuse kinnituse e-kirjast. 
    Juhul, kui soovite tellimust mingil põhjusel katkestada, siis võtke palun ühendust Kaupmehega või saatke e-kiri info@shoppa.ee
    Üles
  3. Kas ma saan tellida e-posti või telefoni teel?
    Soovitame tellimus teha meie veebilehe kaudu, mis annab parema ülevaata tellitavatest toodetest transporditingimustest ja maksetingimustest.
    Üles
  4. Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?
    Oma tellimusi saavad jälgida registreerunud püsikliendid. Jaotuses "Minu Shoppa" alt valige "Minu tellimused".
    Üles

Transport ja kauba saatmine

  1. Kas tooteid saab tellida ka väljapoole Eestit?
    Shoppa.ee veebilehel olevaid tooteid saate tellida ainult Eesti aadressidele.
    Üles
  2. Tootel puudub tarneaeg?
    Tegeleme sellega, et igal tootel oleks tarneaeg. Juhul, kui tootel puudub tarneaeg, siis palun võtke meiega ühendust ja me täpsustame teile tarneaja. 
    Juhul, kui olete ostukorvi lisanud tooteid erineva tarneajaga, siis saadetise tarneaeg arvestatakse pikima tarneaja järgi.
    Üles

Tagastamine, vahetamine ja garantii

  1. Kauba tagastamine ja garantii
    Kasutajal on õigus tellitud kaubad tagastada kaupmehele 14 päeva jooksul alates kaupade kättesaamisest. Kaupade tagastamiseks võtke palun Shoppa.ee'ga ühendust ning saatke reklamatsioon kaupade tagastamiseks. 
    Tagastatav kaup peab olema originaalpakendis ja ei tohi olla kasutatud (vastavalt EV VÕS-le).
    Üles

Ettevõtetega seotud küsimused

  1. Kuidas tooteid Shoppa veebilehel müüa saab?
    Shoppa veebilehel saavad müüa oma tooteid Kaupmehed kellel on juba e-pood ja kellel pole veel e-poodi. Kaupade müümiseks kontakteeruge info@shoppa.ee
    Üles

Järelmaks

  1. Kuidas saab osta järelmaksuga?
    Tellimust tehes peate täitma järelmaksu taotluse. Vastus nii positiivse kui ka negatiivse vastuse kohta saadetakse teile e-postile. Leping on võimalik allkirjastada nii digitaalselt kui ka kirjalikult.
    Üles

Konto ja salasõna

  1. Miks registreeruda püsikliendiks?
    Püsikliendiks registreeumine on tasuta ja ei too teile mingeid kohustus. Kui olete registreerunud püsikliendiks siis leiate oma ostud ja soovilisti Minu shoppa alt ning olete esimene, kes saab teada headest pakkumistest ja soodustustest.
    Üles
  2. Unustasid salasõna?
    Kui unustasid salasõna, siis vajuta sisselogimise lehel Ei meenu? linki. Avaneval lehel sisesta registreerimisel kasutatud e-posti aadress ning me saadame sulle uue salasõna.
    Üles
  3. Kuidas ma saan oma andmeid muuta?
    Oma andmeid Shoppa veebilehel saate muuta, kui logite veebilehele sisse. Oma andmed leiate Minu Shoppa alt ning seal saate oma andmeid ka muuta.
    Üles
 

Uuendan andmeid

Sulge