Tekkis
Küsimus?

  • Ostsin rolleri, mis vajas mõne aja pärast garantiiremonti. Võtsin ühendust Shoppa'ga, sellist meeldivat teenindust pole ammu kogenud, 10+
    shoppale
    Silver K, Tartu
  • Kaks aastat otsisin odavamat sorti köögiviljakuivatit ja lõpuks leidsin selle. Ja kohale toodi tasuta. Vanemale inimesele nagu mina tegi see meele rõõmsaks.Laine T, Tallinn
  • Enne ostsin USA netipoodidest, enam pole mingit põhjust, sest shoppa kaubavalik on ikka hämmastav ja tasuta kohaletoomine. Hei-hei, millega te üldse raha teenite siis?Andres P, Tallinn
  • Oleks vaid selline pood olemas olnud juba siis kui ma eelmise lapse sain. Emana tunnen siirast rõõmu. Vajad nt beebimonitori ja voilà - shoppas olemas. Mida Teil kõike pole?Sirje M, Jõhvi
  • Batuut toodi 3 päevaga Hiiumaale, kohalevedu tasuta. Muidu oleksin pidanud hakkama Talinnna sõitma. Võlgnen Teile sügava kummarduse.Viive A, Hiiumaa Kassari

Transport ja tagastamine

Juhul, kui Te pole mingil põhjusel Shoppa.ee lehelt soetatud kaubaga rahul, siis võite selle meile tagastada 14 päeva jooksul peale kauba kättesaamist.

Transporditingimused Tagastamistingimused

Kauba tagastamine või vahetamine

Shoppa.ee lehelt ostetud kaubaga on sul 14 päeva jooksul aega tutvuda. Juhul, kui ostetud kaup mingil põhjusel ei sobi sulle või sa pole Kaubaga rahul, siis saad kauba meile tagastada või paluda see meil ümber vahetada. Kauba tagastamine või vahetamine on imelihtne. Kui soovite kasutada seadusest tulenevat 14-päevast taganemisõigust, siis garanteerime sulle Müügitellimuse sooritamisel tasutud kõigi summade tagastamise 14 päeva jooksul peale taganemisavalduse kättesaamist ja Kauba tagastamist Shoppale. 

 

Tähelepanu: Tagastatav kaup ei tohi olla eelnevalt kasutatud ja peab olema originaalpakendis ja küljes peavad olema Kauba originaalsildid.  Tagastada ei saa spetsiaalselt eritellimusel Kasutajale valmistatud ja kergesti riknevaid Kaupu. Kasutaja ja Tarbija peavad arvestama, et Kauba tagastamisega võivad tagastajale kaasneda lisakulud. Kui Müügitellimuse alusel ostetud Kaupa soovitakse ümber vahetada, siis kannab ümber vahetamisega seotud kulud Shoppa (nt tahate number suuremat T-särki). Täpsemalt võite taganemise tingimuste kohta lugeda kasutustingimustest  punktid 7. ja 8. ning nende alapunktid. Paki kättesaamisel pakiautomaadist, postkontorist või kullerilt veendu koheselt, et Kaup ega pakend ei oleks rikutud. Kauba või pakendi vigastuste või puuduste ilmnemisel tuleks need koheselt fikseerida (nt. pidistada) või jätta kaup üldse vastu võtmata. Informeerige koheselt kullerit ja teavitage Shoppa.ee klienditeenindust e-kirja teel  info@shoppa.ee  

 

Kauba tagastamine kasutades 14-päevast taganemisõigust

Tähelepanu! 14 päevane taganemisõigus kehtib ainult eratarbijatele . Juriidilistele isikutele  (nt ettevõtetele ja asutustele) 14-päevast taganemisõigust ei kohaldata Peale paki kätte saamist tuvuge Kaubaga, Teil on aega 14 päeva. Kui Kaup ei sobi (nt. jalats on suur või väike.), siis võite selle Shoppale tagastada. Trükkige palun välja ja täitke ära  taganemise avaldus ning lisage see tagastatava Kauba juurde, või saatke oma taganemisavaldus e-postiga info@shoppa.ee ja saatke Kaup tagasi Shoppale. Tagastame Teile kauba ostusumma ja transporditasu täies ulatuses 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse saamisest eeldusel, et Kaup on jõudnud meieni. Shoppa.ee kontakte vaata siit .

 

Tagastamise erinevad võimalused:

 

  1. Kauba tagastamine kasutades pakiautomaati
    Juhul, kui oled kauba kätte saanud Omniva või ItellaSmartpost pakiautomaadist, siis on sul võimalus Kaup tagastada kasutades sama ettevõtte pakiautomaati. Smartposti puhul kasutada sama uksekoodi, mis saadeti sulle telefonile või e-postile Kauba kättesaamiseks, Omniva puhul kasutage tagastuskoodi, mille Omniva saadab teile koos väljastuskoodiga. Kauba tagastamisel Shoppale, kasutades 14 - päevast tagastusõigust, garanteerime kogu sinu poolt Müügilepingu alusel tasutud ostusumma ja transporditasu tagastamise 14-päeva jooksul peale Taganemisavalduse kättesaamist eeldusel, et Kaup on tagastatud Shoppale. Kui oled  Müügilepingust taganenud ning Kaubal ei esine puudusi, on Shoppal õigus Kasutajalt nõuda Kauba tagastamise transpordikulu hüvitamist vastavalt tagastamise teenust osutava transpordiettevõtte (nt  Omniva SmartPost  jne) hinnakirja alusel. Tarbija peab arvestama, et tagastamise transpordikulu võib olla suurem kui tellimuse täitmise saatmiskulu. Teil on õigus kaubad tagastada oma kulul, kuid Shoppa neid ei hüvita. Shoppal on õigus tasaarvestada Kauba Tagastamise transpordikulu Kasutaja poolt Kauba eest tasutud ning tagastamisele kuuluva summaga.  NB! Pea meeles, et tagastuskood kehtib vaid 14 päeva peale paki kätte saamist pakiautomaadist.
      
  2. Kauba tagastamine Kulleriga
    Juhul, kui soovid Kauba tagastada kullerteenust kasutades, siis palun võta ühendust Shoppa.ee klienditeenindusega  info@shoppa.ee . Kauba tagastamine kullerteenust kasutades on tagastajale tasuline. Shoppal õigus Kasutajalt nõuda Kauba tagastamise transpordikulu hüvitamist vastavalt tagastamise teenust osutava transpordiettevõtte  hinnakirja alusel. Shoppal on õigus tasaarvestada Kauba Tagastamise transpordikulu Kasutaja poolt Kauba eest Müügilepingu alusel tasutud ning tagastamisele kuuluva summaga.
     
  3. Kauba tagastamine tavapostiga
    Märkige pakile tagastatava Kauba saajaks Shoppa OÜ   (Via3L Logistikakeskus) ja saatke see aadressile Nuudi tee 18, Uusküla, 74120 Harjumaa. Teenuse hind sõltub postiteenust pakkuva ettevõtte hinnakirjast. Shoppa garanteerib  peale taganemisavalduse esitamist kogu teie poolt Müügilepingu alusel tasutud summade tagastamise 14-päeva jooksul alates taganemisavalduse kättesaamisest, eeldusel, et Kaup on Shoppale tagastatud. Kauba tagastamisega seotud postikulusid Shoppa ei kompenseeri. 

 

Juhul kui Shoppa OÜ ise organiseerib transpordi kliendi juurest kauba tagastamiseks, ekspertiisi viimiseks, vea tuvastamiseks või hooldusesse viimiseks, siis peab kaup olema kliendi poolt eelnevalt pakendatud originaalpakendisse või pakendatud (pakendamisega seotud kulud on kliendi kanda) selliselt, et kaup ei saaks transpordil vigastada. Samuti peab kaup olema kullerile üleandmiseks kättesaadav kliendi välisukse juurest ning vajadusel peab klient organiseerima kauba üleandmise kullerile. Shoppa OÜ ei ole kohustatud eelnevalt kirjeldatud transporti teostama kui kauba asukoha aadress ei ole sama, mis oli kliendil kauba tellimuses.

Kauba tagastamine seoses pretensiooni esitamisega

Eraisikud saavad Kauba tagastada 24 kuu jooksul alates Kauba üleandmisest, kui nad kasutavad selleks pretnsiooni alusel tagastamist (nt. kaup on katki). Pretensiooni alusel teostatava tagastamise kohta loe siit .

 

Täpsemat infot Kauba tagastamise tingimuste kohta leiate tutvudes Shoppa.ee Kasutustingimustega . Kui Teil on veel küsimusi seoses tagastamisega, siis palume esmalt tutvuda jaotusega  Küsimused-vastused (KKK) . Kui Te sealt abi ei saa, siis palun kirjutage info@shoppa.ee

 

Uuendan andmeid

Sulge