Kauba tagastamine või vahetamine
Shoppa.ee lehelt ostetud kaubaga on sul 14 päeva jooksul aega tutvuda. Juhul, kui ostetud kaup mingil põhjusel ei sobi sulle või sa pole Kaubaga rahul, siis saad kauba meile tagastada või paluda see meil ümber vahetada. Kauba tagastamine või vahetamine on imelihtne. Kui soovite kasutada seadusest tulenevat 14-päevast taganemisõigust, siis garanteerime sulle Müügitellimuse sooritamisel tasutud kõigi summade tagastamise 14 päeva jooksul peale taganemisavalduse kättesaamist ja Kauba tagastamist Shoppale.
Tähelepanu: Tagastatav kaup ei tohi olla eelnevalt kasutatud ja peab olema originaalpakendis ja küljes peavad olema Kauba originaalsildid. Tagastada ei saa spetsiaalselt eritellimusel Kasutajale valmistatud ja kergesti riknevaid Kaupu. Kasutaja ja Tarbija peavad arvestama, et Kauba tagastamisega võivad tagastajale kaasneda lisakulud. Kui Müügitellimuse alusel ostetud Kaupa soovitakse ümber vahetada, siis kannab ümber vahetamisega seotud kulud Shoppa (nt tahate number suuremat T-särki). Täpsemalt võite taganemise tingimuste kohta lugeda kasutustingimustest punktid 7. ja 8. ning nende alapunktid. Paki kättesaamisel pakiautomaadist, postkontorist või kullerilt veendu koheselt, et Kaup ega pakend ei oleks rikutud. Kauba või pakendi vigastuste või puuduste ilmnemisel tuleks need koheselt fikseerida (nt. pidistada) või jätta kaup üldse vastu võtmata. Informeerige koheselt kullerit ja teavitage Shoppa.ee klienditeenindust e-kirja teel info@shoppa.ee .
Kauba tagastamine kasutades 14-päevast taganemisõigust
Tähelepanu! 14 päevane taganemisõigus kehtib ainult eratarbijatele . Juriidilistele isikutele (nt ettevõtetele ja asutustele) 14-päevast taganemisõigust ei kohaldata . Peale paki kätte saamist tuvuge Kaubaga, Teil on aega 14 päeva. Kui Kaup ei sobi (nt. jalats on suur või väike.), siis võite selle Shoppale tagastada. Trükkige palun välja ja täitke ära taganemise avaldus ning lisage see tagastatava Kauba juurde, või saatke oma taganemisavaldus e-postiga info@shoppa.ee ja saatke Kaup tagasi Shoppale. Tagastame Teile kauba ostusumma ja transporditasu täies ulatuses 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse saamisest eeldusel, et Kaup on jõudnud meieni. Shoppa.ee kontakte vaata siit .
Tagastamise erinevad võimalused:
-
Kauba tagastamine kasutades
pakiautomaati
Juhul, kui oled kauba kätte saanud Omniva või ItellaSmartpost pakiautomaadist, siis on sul võimalus Kaup tagastada kasutades sama ettevõtte pakiautomaati. Smartposti puhul kasutada sama uksekoodi, mis saadeti sulle telefonile või e-postile Kauba kättesaamiseks, Omniva puhul kasutage tagastuskoodi, mille Omniva saadab teile koos väljastuskoodiga. Kauba tagastamisel Shoppale, kasutades 14 - päevast tagastusõigust, garanteerime kogu sinu poolt Müügilepingu alusel tasutud ostusumma ja transporditasu tagastamise 14-päeva jooksul peale Taganemisavalduse kättesaamist eeldusel, et Kaup on tagastatud Shoppale. Kui oled Müügilepingust taganenud ning Kaubal ei esine puudusi, on Shoppal õigus Kasutajalt nõuda Kauba tagastamise transpordikulu hüvitamist vastavalt tagastamise teenust osutava transpordiettevõtte (nt Omniva , SmartPost jne) hinnakirja alusel. Tarbija peab arvestama, et tagastamise transpordikulu võib olla suurem kui tellimuse täitmise saatmiskulu. Teil on õigus kaubad tagastada oma kulul, kuid Shoppa neid ei hüvita. Shoppal on õigus tasaarvestada Kauba Tagastamise transpordikulu Kasutaja poolt Kauba eest tasutud ning tagastamisele kuuluva summaga. NB! Pea meeles, et tagastuskood kehtib vaid 14 päeva peale paki kätte saamist pakiautomaadist.
-
Kauba tagastamine Kulleriga
Juhul, kui soovid Kauba tagastada kullerteenust kasutades, siis palun võta ühendust Shoppa.ee klienditeenindusega info@shoppa.ee . Kauba tagastamine kullerteenust kasutades on tagastajale tasuline. Shoppal õigus Kasutajalt nõuda Kauba tagastamise transpordikulu hüvitamist vastavalt tagastamise teenust osutava transpordiettevõtte hinnakirja alusel. Shoppal on õigus tasaarvestada Kauba Tagastamise transpordikulu Kasutaja poolt Kauba eest Müügilepingu alusel tasutud ning tagastamisele kuuluva summaga.
-
Kauba tagastamine tavapostiga
Märkige pakile tagastatava Kauba saajaks Shoppa OÜ ja saatke see aadressile Põikmäe 4 , Tänassilma küla 76406, Saku vald, Harju maakond. Teenuse hind sõltub postiteenust pakkuva ettevõtte hinnakirjast. Shoppa garanteerib peale taganemisavalduse esitamist kogu teie poolt Müügilepingu alusel tasutud summade tagastamise 14-päeva jooksul alates taganemisavalduse kättesaamisest, eeldusel, et Kaup on Shoppale tagastatud. Kauba tagastamisega seotud postikulusid Shoppa ei kompenseeri.
Juhul kui Shoppa OÜ ise organiseerib
transpordi kliendi juurest kauba tagastamiseks, ekspertiisi
viimiseks, vea tuvastamiseks või hooldusesse viimiseks,
siis peab kaup olema kliendi poolt eelnevalt pakendatud
originaalpakendisse või pakendatud (pakendamisega seotud
kulud on kliendi kanda) selliselt, et kaup ei saaks transpordil
vigastada. Samuti peab kaup olema kullerile üleandmiseks
kättesaadav kliendi välisukse juurest ning vajadusel
peab klient organiseerima kauba üleandmise kullerile. Shoppa
OÜ ei ole kohustatud eelnevalt kirjeldatud transporti
teostama kui kauba asukoha aadress ei ole sama, mis oli kliendil
kauba tellimuses.
Kauba tagastamine seoses pretensiooni esitamisega
Eraisikud saavad Kauba tagastada 24 kuu jooksul alates Kauba üleandmisest, kui nad kasutavad selleks pretnsiooni alusel tagastamist (nt. kaup on katki). Pretensiooni alusel teostatava tagastamise kohta loe siit .
Täpsemat infot Kauba tagastamise tingimuste kohta leiate tutvudes Shoppa.ee Kasutustingimustega . Kui Teil on veel küsimusi seoses tagastamisega, siis palume esmalt tutvuda jaotusega Küsimused-vastused (KKK) . Kui Te sealt abi ei saa, siis palun kirjutage info@shoppa.ee