Kuidas Shoppa töötab?

Registreeri müüjaks

1.Registreeri müüjaks

Registreeri oma ettevõtte konto siin www.shoppa.ee/hankijale/registreeri-muujaks/. Peale registreerimist loob Shoppa sinu ettevõttele automaatselt konto ja kuvab ekraanile sinu ettevõtte kaustajatunnuse ja salasõna. Neid kasutades saad Shoppa administreerimise keskkonda sisse logida www.shoppa.ee/admin.

Lisa tooted müüki

2.Lisa tooted müüki

Kui oled administreerimise keskkonda (www.shoppa.ee/admin) sisse loginud, vali välja tooted, mida tahad Shoppas müüa. Kirjuta loovalt oma kauba kirjeldus ehk müügitekst, määra kaubale omadused (kaubakood, mõõdud, kaal, värvid, eriomadused jne), lisa pildid, videod ja kasutusjuhendid; määra kauba tarneaeg, pakendi mõõdud ja kaalud ning seotud tooted (nt 3D televiisori seotud toode on 3D prillid) ja pane toode seejärel müüki. Toodete edasisi hinnamuutusi, laoseise ja tarnetingimusi jääte haldama teie. Kauba liikumise logistikat ja makseid hakkab korraldama Shoppa.ee meeskond.

Vaata videot, kuidas tooteid lisada

NB! Kui teie ettevõtte müüdavate kaupade sortiment on väga suur, siis on mõistlik luua Shoppaga XML - liidestus (küsi oma IT tugiisikult, mis see on, kas teil on see juba olemas, või tuleb see luua), et saaksime sünkroniseerida teie kaupade hinnad ja laoseisud Shoppa süsteemiga. See teeb toodete haldamise palju lihtsamaks ja suurendab oluliselt teie läbimüüki. Nutikamad kliendid loovad just sellise ühenduse, sest toodete käsitsi haldamisele raisatud aeg on raha.

XML - näidised leiad siit

XML - laoseisude ja hindade

Kui teil on XML - liidestuse loomise osas küsimusi, siis palun võtke ühendust telefonil (+372) 5600 2000, või emaili teel info@shoppa.ee Me aitame ja juhendame teid XML - liidestuse loomisel.

Ostmine

3.Ostmine ja Müümine

Shoppa külastaja lisab talle meeldivad tooted netipoes ostukorvi, valib talle sobiva tarne- ja makseviisi ning tasub kauba eest Shoppa kontole.

Shoppa.ee maksete süsteem toetab järgmisi makseviise: netipankades pangalingiga tasumine (Swedbank, SEB, Nordea, LHV, DanskeBank ja Coop Pank), väljastuspunktis saab tasuda nii sularahas kui ka pangakaardiga, võimaldame krediitkaardimakseid (Visa ja Mastercard), osalist tasumist otse kullerile kauba kättesaamisel ja järelmaksuga ostmist.

Shoppa edastab ostutellimuse automaatselt teie ettevõtte poolt määratud vastutavale isikule emaili teel. Email avaneb turvalises keskkonnas, kus märgite kauba oma laost broneerituks, või märgite, millal kaup saabub, või annate teada, et kaup on otsas ja pole enam saadaval. Vastavalt Ostja valikutele ja teie vastusele hakkavad tööle Shoppa logistikud.

Logistika

4.Logistika

Müüdav kaup asub tavaliselt tarnija laos, kokkuleppel Shoppaga saab tarnija oma kaupa hoiustada ka Shoppa logistikakeskuses või väljastuspunktis. Peale ostu sooritamist ja ostja poolset tasumist, või järelmaksulepingu allkirjastamist, korraldab Shoppa kauba saatmise ostja poolt ostutellimuses märgitud aadressile. Hetkel on kaupa võimalik saata vaid Eesti piires, alates 2017 võimaldame kauba saatmist ka välisriikidesse.

Logistika ja kauba liikumise eriviiside kohta loe täpsemalt siit

Tarnijale tasumine

5.Tarnijale tasumine

Peale külastaja poolt ostu sooritamist kodulehel edastab Shoppa kauba tarnijale ostutellimuse.
Tarnija esitab arve saates selle Shopppa raamatupidamise emailile arved@shoppa.ee peale ostutellimuse täitmist ja kauba väljastamist. Tarnija poolt Shoppale esitatud arvel peab olema vähemalt 30-päevane tasumise tähtaeg. Shoppa.ee on usaldusväärne ja täpne partner nii maksete teostamisel kui ka maksude tasumisel.

Kauba tagastamine Ostja poolt

6.Kauba tagastamine

Vastavalt seadusele on ostjal (so tarbijal) aega kaubaga tutvuda kuni 14 päeva alates kauba kättesaamisest, selle aja jooksul on tal õigus kaup tagastada ja müügilepingust taganeda ilma mingite lisatingimusteta. Kauba tagastamise riski kannab täielikult tarnija. Shoppa organiseerib Kauba tagastamise tarnijale oma kulude eest, või jätab kokkuleppel tarnijaga kauba Shoppa lattu kuni kaubale leitakse uus ostja. Kui tagastatud kauba eest on Shoppa tarnijale juba tasunud, siis esitatakse selle kohta tarnija poolt Shoppale kreeditarve.

Kui kaupa tahetakse Shoppale tagastada seoses kaubale esitatava pretensiooniga (nt. midagi on katki või puudu, vale värv jne), siis võtab kõigi kulutuste katmise riski tarnija, sealhulgas ka pretensiooni lahendamiseks kuluva transpordi maksumuse.

Kui ostja soovib kauba ümber vahetada (nt vale suurus), siis organiseerib kauba ümbervahetamise logistika ja tasub selle eest Shoppa.

Garantii

7.Garantii

Kõikidel Shoppa lehel müüdavatel Kaupadel peab olema - ja on - tootjapoolne garantii, mille olemasolu eest ainuisikuliselt vastutab Kauba Tarnija. Tarnija kohustus on Shoppat teavitada, kes teostab tema poolt tarnitavate kaupade garantiiremonti - ettevõtte nimi, asukoht ja kontaktid. Garantiiremondi logistika korraldab Shoppa. Garantiiremondi maksumuse, vajadusel transpordikulud, või kauba väljavahetamisega seotud kulud, kannab tarnija.

Kui teil on veel küsimusi, siis palun võtke meiega ühendust:

+372 5600 2000
  • 1Registreeri müüjaks
  • 2Lisa tooted müüki
  • 3Teeni tulu
Registreerin müüjaks

TASUTA!

 

Uuendan andmeid

Sulge